Dag 22 – Parachute – Denver

Vandaag doen we rustig aan, we gaan vandaag richting Denver en doen onderweg nog een outletcenter aan in Silverthorn (link). Deze ligt opde route, in eerste instantie nog gedacht om langs Boulder, Nederland en Rocky Mountain National Park te gaan, maar dit wordt toch teveel van het goede.

We staan om 8:30 op, ontbijt is tot 9:00 dus we moeten niet te laat opstaan. Het ontbijt is eenvoudig en wordt niet zo goed bijgehouden. Veel is al op en wordt niet bijgevuld. Na het eten gaan we op ons gemak naar de kamer, pakken alles is en rond 10:00 vertrekken we. Het is bewolkt en frisser dan gisteren, ideale dag om te reizen.

Ik plak de GoPro voor de rit naar Denver op de auto en Ing maakt nog een foto. Als ik Ing vraag om de GoPro aan te zetten valt hij van de auto. Zat dus niet zo goed vast :-). Ik zet hem opnieuw vast en we rijden weg. Eerst naar de Walmart 17 mile verderop, brood halen voor onderweg en iets voor in het vliegtuig. We krijgen namelijk geen eten op de vluchten.

Onderweg gebeurde met de GoPro wat we juist niet wilde. Hier zit hij nog op de auto

DCIM590GOPRO

Hier komt hij los van de auto:

DCIM590GOPRO

Hier stuitert hij de eerste keer:

DCIM590GOPRO

En hier ligt hij op de grond:

DCIM590GOPRO

Ik rijd de vluchtstrook op en rem zo hard mogelijk. Zet de auto in de berm, stappen allemaa uit en Ing en ik lopen terug. De weg is niet superdruk maar het is wel druk met auto’s. Na ongeveer 150 meter zien we hem liggen, netjes in de berm maar wel aan de andere kant van de weg. Dat betekent dat we de weg moeten oversteken. Het zijn 2 banen en je mag er 75mph. Dat is best hard…

Ik wacht tot het rustig is en ren naar de overkant, raap hem op kijk om me heen en ren weer terug. De beschemhoes is wel beschadigd, maar dat valt eigenlijk nog wel mee. Alles werkt nog, en het scherm waardoor hij filmt is niet stuk (de randen wel, maar dat is voor de versteviging). Meevaller dus, voor het zelfde geldt ligt hij midden op de weg en rijden mensen eroverheen (of hij valt er af en komt tegen een andere auto aan). De schrik zit er we in…

DCIM591GOPRO DCIM591GOPRO

We stappen weer in de auto en rijden naar de Walmart, ik zal de GoPro daar er wel weer opzetten (al is Ing wel even genezen). We doen de boodschappen en ik zet de GoPro weer vast, nogmaals goed eraan trekken en ik ben er nu zeker van dat hij vastzit. Ing zit het eerste uur niet meer rustig naast me…..

Na ongeveer 1,5 uur komen we bij de Outlet, ziet er netjes uit. Ook hier is het relatief rustig, dat zal in Orlando wel anders zijn bij de Outlet. We slaan weer wat kleding in en rijden rond 16:30 door naar Denver. Op naar het laatste hotel deze vakantie aan de westkust. Morgen gaan wenaar Florida, een weekje weinig doen (uitslapen, zwemmen, uitslapen, shoppen, uitslapen, strand, uitslapen …). Vooral de kinderen hebben behoefte aan even rustig aan doen (en zoals gezegd, wij vinden het ook wel lekker voor een weekje).

ik zal van florida waarschijnlijk geen blog meer bijhouden. We hebben geen plannen en gaan weinig doen… Misschien 1 update aan het einde.

Iedereen bedankt voor het meelezen. Als ik terug ben in Nederland zal ik de dagen die missen (zoals Yellowstone) aanvullen en wat foto’s toevoegen en filmpjes.

2 thoughts on “Dag 22 – Parachute – Denver

Leave a comment